The role of ICT as a resource for the teaching and learning of history |
2018 |
Noemí Verdú Surroca |
Article d'investigació |
University students' interactions using scaffolds in two different virtual forums |
2016 |
Verdú-Surroca, N.; Martin-Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Labelling contributions made in university forums: comparing the use of compulsory and optional scaffolds in specific forum environments |
2016 |
Verdú, N; Sanuy, J |
Article d'investigació |
The role of scaffolding in CSCL in general and in specific environments |
2014 |
Verdú, N.; Sanuy, J. |
Article d'investigació |
Valoración del uso de las herramientas colaborativas Wikispaces y Google Drive, en la educación superior. |
2014 |
Brescó, E.; Verdú, N. |
Article d'investigació |
Analysing knowledge building: usages, achievements and limits of forums at university |
2012 |
Verdú, N.; Sanuy, J. |
Article d'investigació |
Valoración del estudiantado sobre el uso del material interactivo en materias de la Universidad de Lleida |
2012 |
Brescó Baigés E; Verdú Surroca N, Flores Alarcia O. |
Article d'investigació |
Web 2.0 in university teaching: collaborative learning through technology |
2011 |
Flores, O; Verdú, N.; Giménez, P.; Juárez, J.; Mur, JA:; Menduiña, C. |
Article d'investigació |