Accés

Perfil de l'estudiantat

Les titulacions prèvies considerades més idònies per a matricular-se al Màster en Psicopedagogia són les següents:

  • Graduat/a en Educació Infantil, en Educació Primària, en Pedagogia, en Psicologia, accés directe.
  • Titulacions  vinculades a la docència com grau d’Educació Social, de Treball Social, accés amb petits complements de formació.
  • Altres titulacions, accés amb complements de formació en funció de l’àmbit d’on provenen.

Requisits d’accés i criteris d’admissió per a futurs estudiants

Titulacions d'accés directe:

  • Graduats en Pedagogia i Psicologia
  • Graduats en Educació Infantil i Educació Primària

Titulacions amb complements formatius:

  • Graduats en Educació Social i Treball Social
  • Altres titulats universitaris amb experiència professional acreditada en l'àmbit de la intervenció psicopedagògica
  • Estudiants amb titulacions superiors equivalents obtingudes en altres països.

Complements de formació:

  • Psicologia del desenvolupament
  • Teoria, història i contextos educatius
  • Atenció a la diversitat
  • Psicologia del desenvolupament (0-6)
  • Organització del espai escolar, materials i habilitats docents I
  • Psicologia de l’educació i del aprenentatge (0-6)
  • Estratègies didàctiques per a la educació inclusiva.
  • Psicobiologia del desenvolupament humà.
  • Psicologia de la personalitat
  • Avaluació psicològica
  • Avaluació i intervenció psicosocial.
  • Intervenció amb persones en risc d’exclusió social.

Reconeixement i convalidació d'assignatures

La comissió d'estudis del màster podrà reconèixer crèdits del màster en funció de l'experiència professional reconeguda i avaluada a través del balanç de competències o per acreditació de postgrau o per títols propis equivalents a postgraus fins a un màxim d'un 15% de la càrrega lectiva del màster:

  • Formació acadèmica: grau i/o màsters.
  • Expedient acadèmic.
  • Experiència professional relacionada amb el màster.
  • Nivell d'anglès.
  • Entrevista personal.